קטלוג

דיגיטלי

העגלה שלי

העגלה שלי

מבחר גדול של מאווררי תקרה מעוצבים לבית, לגינה או לפרגולה.
מאווררים שקטים ואיכותיים בטכנולוגיות מתקדמות, מאווררי תליה תעשייתיים, מצנני אוויר.

טכנולוגיה פורצת דרך

חברת סטורמה המתמחה כבר שנים בייצור וייבוא מאווררי תקרה, מביאה את המילה האחרונה  בטכנולוגיות אוורור המתקדמות ביותר ההופכות את מוצרנו למובילים בשוק. מאווררים בטכנולוגית DC לחסכון משמעותי בצריכת החשמל ולפעולה שקטה ובלתי מורגשת

בטיחות מושלמת

כל המאווררים של סטורמה עומדים בכל דרישות מכון התקנים, ובעלי טכנולוגיה חדישה ופורצת דרך המאפשרת אספקת מאווררים בטיחותיים, מוגני מים, להתקנה בחוץ, שקטים, עם או בלי תאורה, ועם טכנולוגיה "הפוכה", של מעבר המאוורר למצב חורף.

מנוע יעיל וחסכוני

בכל הדגמים החדשים שאנו משווקים, תוכלו למצוא מנוע DC חדש ועצמתי הכולל טכנולוגיה חדישה המאפשרת קבלת זרם למנוע באופן רציף ובכך הופכת אותו לשקט באופן משמעותי ממנועים אחרים. יחד עם זאת המנועים החדשים חסכוניים במיוחד, עלות הפעלת מאוורר תקרה לחודש שלם שוות ערך לעלות הפעלת מזגן ללילה אחד בלבד

עיצוב מושלם!

חברת סטורמה מעמידה לרשותכם מגוון ענק של מאווררי תקרה מכל הסוגים, המתאימים לכל סוגי החללים, ובהתאם לגודל, גובה התקרה והעיצוב המותאם לצרכיכם וטעמכם. מאווררי תקרה לחדר השינה, לחדר הילדים, לפרגולה, בצבעים ועיצובים שונים ויפים, ועם מכנה משותף אחד לכולם- איכות גבוהה ויעילות מרבית.

קצת עלינו

ברוכים הבאים לסטורמה – מאוורר תקרה שישנה לכם את תפיסת העולם בכל הנוגע לעיצוב הבית, הגינה ואיכות החיים. התכוננו להכיר מגוון פתרונות ייחודיים וללמוד על כל המאפיינים, התכונות והיתרונות של מאווררי התקרה המעוצבים והאיכותיים שלנו.

הקיץ הישראלי מוכר לכולנו, ורק הולך ומחמיר. קשה לישון בלילה בלי שיהיה אמצעי קירור נעים, נוח וגם כזה שלא יגרום להצטננויות ולא ירושש את חשבון הבנק שלנו.

הפתרון האפקטיבי ביותר, ועם מאווררי סטורמה גם עיצובי ויפה להפליא, הוא מאוורר תקרה שייתן מענה, בעיקר לחום הכבד, אולם גם למספר דברים חשובים נוספים.

חברת סטורמה מעמידה לרשותכם מגוון ענק של מאווררי תקרה מכל הסוגים, המתאימים לכל סוגי החללים, ובהתאם לגודל, גובה התקרה והעיצוב המותאם לצרכיכם וטעמכם:

סטורמה מציעה לכם מבחר עצום ומגוון ביותר של וינטלטור תקרה. באופן זה ניתן להתאים במדויק את המאוורר לחלל הרצוי, לגודלו ובהתאמה מושלמת לעיצוב המקום בו הוא מותקן. למשל, מאוורר תקרה חזק וגדול לחללים גדולים, ומאווררים קטנים ומסוגננים לאזורים כמו חדרים קטנים או מתחת לפרגולה, שם הוא יתרום להרחקת יתושים וסירקולציה של אוויר, יחד עם הבריזה המגיעה מבחוץ.

למה כדאי לרכוש מאווררים לתקרה של סטורמה?

מגוון המאווררים שאנו מעמידים לרשות לקוחותינו הוא גדול מאד. כל מאווררי סטורמה הם איכותיים, עד לבורג האחרון ועומדים בכל התקנים הנדרשים. אנו מספקים שירותי ייעוץ לבחירה והתאמת מאווררי תקרה לכל צורך ולכל חלל. העיצובים הם מיוחדים במינם, והפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים של הבית או העסק.

כל המאווררים של סטורמה עומדים בכל דרישות מכון התקנים, ובעלי טכנולוגיה חדישה ופורצת דרך המאפשרת אספקת מאווררים בטיחותיים, מוגני מים, להתקנה בחוץ, שקטים, עם או בלי תאורה, ועם טכנולוגיה "הפוכה", של מעבר המאוורר למצב חורף.

האחריות של סטורמה היא נרחבת, משום שאנו מאמינים במוצרים שלנו ובטוחים בהם.

אנו מעמידים לרשות לקוחותינו צוות גדול ומקצועי שישמח לסייע במתן פתרון מותאם במדויק לצרכיכם ובחירת המאוורר המתאים ביותר לחלל הנדרש.

שש שנות נסיון מדברות בעד עצמן. יש לנו את הכלים לסייע לכם לבחור באיכות חיים מוכחת, חסכון ניכר בעלויות החשמל ועם משלוח מהיר עד אליכם, החל ממשלוח מהיום למחר ועד משלוח בתוך שבעה ימי עסקים, בהתאם לרצונכם ובהתחשב בזמנים הנוחים לכם.

מוכנים גם אתם להתכונן לקיץ נעים, שינה בריאה, תוספת עיצובית מיוחדת וחסכונית בחשמל? פנו אלינו, נשמח לסייע לכם להגשים את החלום.

FOR YOU STORMA

מצאו את המאוורר המושלם בשבילכם!
מאוורר שמתאים ל:
מאוורר שמתאים ל:
נתונים טכניים
נתונים טכניים
גודל קוטר כנפיים
צבע גוף מאוורר
פנים / חוץ
קוטר
צבע כנפיים
אופן הפעלה
מצב חורף
- slider
0100
התחברות

שלום (לא ? התנתק)

מלוח הבקרה של החשבון ניתן לראות את ההזמנות האחרונות, לנהל את כתובות המשלוח והחיוב, ולערוך את הסיסמה ופרטי החשבון.

דילוג לתוכן